Wintersemesterplanning 2020

Beste ouders en leden,

Zoals elk jaar weer zijn er rond deze tijd van het jaar minder scoutsactiviteiten omdat de leiding examens heeft. Maar om de maand januari toch iets draaglijker te maken voor iedereen hebben we toch enkele leuke activiteiten gepland zoals gewoonlijk.

Vrijdag 10 januari gaan we namelijk groepsschaatsen! Alle leden worden verwacht om 19u30 aan de schaatsbaan in Heverlee. Gelieve warme handschoenen/kledij mee te geven. De kostprijs bedraagt 6 euri, neem dit alstublieft contant mee bij aanvang zodat alles vlot kan verlopen. De welpen en kapoenen kunnen om 21u15 worden opgehaald, de jong verkenners, verkenners en jinners zijn om 21.45 klaar!

Noteer ook zeker zaterdag 25 januari in jullie agenda want dan doen we een gezellige fakkeltocht! Ouders en leden zijn welgekomen op de jacht om 19.30. We maken samen een gezellige wandeling met een fakkel in de hand! Nadien voorzien de jinners ook nog een warm drankje voor jong en oud!
Gelieve zelf een fakkel mee te brengen. In de Hopper te koop aan een schappelijke prijs.

Tot dan!